jUsT tO SaY

Friday, November 18, 2011

DoA dArIkU KhAs bUaT TeMaN kU...(senpai)

bismillahirrahmannirrahim
" ATAS NAMA MU YA ALLAH,
KU MEMOHON KELAPANGAN,
UNTUK MEMAAFKAN
SEGALA KESALAHAN
SAHABATKU "...    
(darihatiikhlaskuini)



Ya Allah,
Sahabat saya tidak seperti sahabat-sahabat Nabi s.a.w.
Sahabat nabi setia di sisi,
Sahabat saya datang dan pergi...

Ya Allah,
Saya Muhasabah,
Menerawang sendiri, 
Dari kecil hingga ke saat ini,
Ramai sudah bertandang di hati, 
Ramai juga yang datang dan pergi...

Ya Allah,
Sahabat ketawa,
Saya gembira...
Sahabat sayu,
Saya syahdu...
Sahabat layu,
Saya pilu...
Sahabat cemerlang,
Saya gemilang...

Ya Allah,
Sahabat saya,
Kawan saya,
Rahmati kami meniti usia,
Terpisah kami di alam nyata,
Temukan semula di Taman Syurga...

Ya Allah,
Rakan saya,
Buah hati saya,
Mesra kami penawar duka,
Rindu kami menambah cinta,
Rajuk kami membuah ceria...

Ya Allah,
Silaturrahim kami,
Ukhwah fillah,
Bermusuh kami,
Na'uzubillah,
Berpisah mati,
InsyaAllah,
Pengubat hati,
Doa Rabitah...

MAAFKAN AKU WAHAI TEMAN...
JIKA AKU MENYAKITI HATI MU...
BUKAN NIATKU MENYAKITI MU...
BUKAN NIATKU MELUKAKAN MU...
MAAFKAN DAKU,
WAHAI TEMAN-TEMAN KU...



SAHABAT SELAMANYA


Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia


Sahabat untuk selamanya

Atasi semua perbedaan

Kau dan aku sahabat

Untuk selamanya

Selamanya setia



Sahabat untuk selamanya

Berbagi dan saling menjaga

Kau dan aku sahabat

Untuk selamanya

Selama-lamanya setia




p/s: 1) seriusly, entry ni khas buat adik-beradik SENPAI...

2) yaya harap, kamu semua maafkan salah silap yaya yang mane mungkin yaya terlepas tanpa niat untuk mengutuk, mengata, melukakan, menghiris hati, terpukul, terpiat telinga, terambil tanpa minta izin, termakan atau terminum, termalukan siapa2 pun...yaya minta maaf sgt2...kamu semua maafkan yaya... =(

3) walaupun, yaya x mampu jadi seorang sahabat yang baik,itu mungkin kerana yaya x berapa nak rapat dengan ramai pihak...yaya ada sebab yaya sendiri...yaya nak jaga hati kawan2...dan hati yaya juga...krn saya manusia biasa...

4) kalau sebelum2 ni yaya x dapat lakukannya, yaya harap lepas kamu semua baca entry yaya, sudi2lah terima yaya sebagai seorang sahabat yang kamu semua sayangi dan kasihi...

5) yaya sudi untuk share masalah yg kamu ada...nak tipon pkul 2 or 3 pagi pun x pe...x kesah la, hal cinta ke, hal family ke, hal sedih ke, hal gembira ke, hal dapat baby ke...yaya akan dengar...yaya akan tggu hingga kamu selesai luahkan masalah...serius ni...yaya sanggup pegi cari tempat yg ada internet saat anda nak chat...(klau time tu broadband x bebayo n streamex kat umah x bape nak laju)...korang nak ngadu pasal sekolah korang ada probs pun yaya akan sanggup dengar...


6) sebelum terlupa...buat MENTOR terbaik sepanjang zaman merangkap AYAHANDA(ketua gangster) hik3...TUAN SYED AHMAD EZAHAR, terima kasih kerana sudi jaga saya, dengar masalah saya, berkongsi pengalaman dgn saya dan mcm2 lagi lah...terima kasih sbb sudi belanja saya...sayang ayahanda sgt2...segala jasa baik ayahanda xkan pernah terlupa... <3


7) buat insan yg pernah ada dlm hati yaya, walaupun sementara...ianya ckup bermakna...terima kasih...semoga kamu bahagia di samping insan tersayang...lepas ni, kawan yaya mcm biasa k... yaya ok je, x pernah simpan dendam or whatever... =)

8) SENPAI...SENPAI...SENPAI...x sanggup nak berpisah dgn kamu semua...seriusly, memang x sanggup...terlalu susah...susah nak lupakan kamu semua...

9) akhir kata, kamulah sahabat dunia dan akhirat saya...SENPAI dalam hati selamanya...



 - rindu mello lolla
buat adik-beradik SENPAI...
november 2011 -


No comments:

Post a Comment