jUsT tO SaY

Saturday, October 1, 2011

CARTA HATI KU UNTUK KAMU

CARTA HATI


(buat insan yang tidak perlu tahu aku sayang kamu)
--- rasa cinta itu hadir sendiri tanpa aku undang ---
*yang pasti, ku tahu dirimu juga merasai apa yang aku rasa*
"cukuplah kita hanya sahabat biasa"
...kerana kisah kita terlalu berbeza...
-->abadikan kenangan kita bersama buat selamanya<--
mello lolla 2011


em...oh...la...em...
engkau duduk di situ
diam tersipu malu
mahu mendekati aku...

aku mulai resah
hatiku jadi kebah
melihat dirimu aku rebah...

tapi hati ini kuat menyatakan
kau terkini duduk di carta hati...

lalu cinta kita bermula
dari mata turun ke jiwa
dari teman menjadi cinta
dan berjanji untuk setia...

sehidup semati kita
menjanjikan bahagia
untuk kita berdua 
selamanya...
em...ho...la...em...

jangan engkau jangan pergi
jangan tinggal ku sendiri
jangan tinggalkan carta hati...

kau janjikan bahagia
ku janji kau tak terluka
teruslah berada di carta 
hati kita...
la....ho....la...em...

No comments:

Post a Comment