jUsT tO SaY

Thursday, November 17, 2011

ini yang aku rasa


hati...hati adalah kurniaan Allah s.w.t yang dijadikan untuk semua hambaNya...dgn hati jugalah, kita merasa segala-galanya... rasa kebahagiaan, rasa seronok, rasa gembira, rasa disayangi dan menyayangi...dan rasa sedih, duka, kecewa dan terluka...

oh hati...tabah...tabah...tabah...ini yg aku rasa...di waktu ini, di masa ini, di saat ini...aku yang rasa...aku yg laluinya...oh hati, jgn lah sedih...hilang lah luka itu dr hati ini...tolonglah...pergilah wahai rasa duka, kecewa dan terluka...pergi jauh2 dari hati aku...aku x sanggup...x sanggup untuk menangis lg...dan lagi, dan lagi untuk nangis...

saat itu, xkan pernah terpadam...bukan dendam yg aku ingat, tp segala janji dan kata2 manis mu...buat aku sengsara...dan hati aku, hati aku masih ada pada mu...ketika itu...

wahai hati...sembuhlah dikau...jgn dikenang perkara yg lalu...wahai hati, gembira akan engkau di samping insan2 yg menyayangimu...aku cuba...cuba untuk tidak bersedih lagi...namun, senyumanku terlalu kabur...dan ianya akan menjadikan diri ini semakin lemah...

semoga, suatu hari nnt, hati ini akan sembuh...dan ia akan disembuhkan dgn kurniaan Tuhan yg paling teristimewa...yg akan menjadi saat2 manis dan ianya adalah yang terindah dlm hidup ini...dan waktu itu, apa yg aku rasa ialah =)...semoga Allah, akan mengabulkan doaku...insyaAllah, krn Allah sentiasa mendengar doa-doa hambaNya...

pergi jauh2 wahai kedukaan ku...yg telah aku tanggung seorang diri...pergi dikau wahai perasaaan terluka...kerana aku sudah punya emak, ayah dan keluarga yg lebih menyayangi dr diri mu yang x pandai menghargai kasih sayang ini...pergi saja duka...kerana aku telah punya teman baik di sisi...yg sentiasa membuat aku tersenyum dan tergelak gembira...dan aku tahu, aku masih punya hati yg suci untuk seseorang yg bakal muncul buatku...semoga, hari itu akan datang...dan aku akan tersenyum dgn seikhlas hatiku...untuk terima diri mu...

di waktu itu, jgn ada yg mengganggu kebahagiaan ku...semoga Allah akan memberi ruang dan peluang kpd aku...untuk aku merasai dan mengecapi kebahagiaan yg aku inginkan...<3 untuk yg sudi terima diri serba kekurangan ini dgn seadanya...dan semoga di waktu, kita hadapi segala-galanya...bersama...

" sungguh, hanyalah dirimu yang aku cintai...
  dan sungguh, ku kan di sisimu hingga ku mati...
  aku ingin engkau slalu...
  hadir dan temani aku...
  di setiap langkah, yang menyakiniku...
  kau tercipta untukku...
  meski waktu akan mahu...
  memanggil seluruh ragaku...
  ku ingin kau tahu...
  ku selalu milikmu...
  yang mencintaimu...
  sepanjang...hidupku..."

No comments:

Post a Comment